top of page

Інформація про страхового посередника

1) Страховий агент.
Повне найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «НЕКСТЕП СОЛЮШНЗ»
Скорочене найменування: ТОВ «НЕКСТЕП СОЛЮШНЗ»
Код ЄДРПОУ 36982875    
юридична адреса: 04050, м. Київ, вул. Юрія Іллієнка, буд. 12
поштова адреса: 03150, м. Київ, вул. Ямська, буд. 72
Адреса вебсайту: https://ewa.ua
2) Повноваження Страхового агента.
ТОВ «НЕКСТЕП СОЛЮШНЗ» є страховим посередником, який діє від імені та за дорученням страхової компанії та надає посередницькі послуги з укладення договорів страхування, в тому числі:
1. рекламування та/або проведення маркетингових, рекламних та інших підготовчих заходів, спрямованих на укладення Договорів страхування;
2. пропонування, пропозиція та консультування Страхувальника щодо укладення Договору страхування, проведення іншої роботи з підготовки до укладення Договорів страхування;
3. укладення Договору страхування;
3) перелік класів страхування, за якими Страховий агент реалізує страхові продукти:
Клас 3 «Страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу)
Клас 10 «Страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання наземного транспортного засобу (у тому числі відповідальності перевізника)» за ризиком страхування відповідальності власників наземних транспортних засобів, що здійснюється відповідно до Закону України «Про обов'язкове страхування цивільноправової відповідальності власників наземних транспортних засобів»;
Клас 13 «Страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12)
4) реквізити для сплати страхової премії за договорами страхування на поточний рахунок Страхового агента:
Не приймає страхові платежі
5) Страховий агент не здійснює страхові виплати
6) Страховий агент не надає асистуючі послуги
7) Номер запису в Реєстрі посередників.

ID = JZXRS8017199166
Реєстраційний номер = 00008241
від 25.03.2025

8) Перелік співробітників з реалізації страхових продуктів
9) Можливість надання індивідуальної консультації та рекомендацій щодо умов страхового продукту.

ТОВ «Некстеп Солюшз» надає індивідуальні консультації щодо умов страхового продукту та рекомендації щодо вибору страхового продукта відповідно до потреб клієнта при зверненні клієнта до служби підтримки на пошту [email protected]
10) Наявність істотної участі в будь-якому страховику.
ТОВ «НЕКСТЕП СОЛЮШНЗ» не має істотної участі в будь-якому із страховиків.
11) Наявність істотної участі страховика у страховому агенті.
Будь-який страховик не має істотної участі в ТОВ «НЕКСТЕП СОЛЮШНЗ»
12) Вид винагороди за укладення договору страхування, порядок та умови її виплати.
За укладання договорів страхування страховий агент отримує комісійну винагороду у розмірі фіксованого відсотка від страхової премії за договором страхування (винагорода входить до складу страхової премії). Винагороду страховому агенту сплачує страхова компанія.
13) Розмір та спосіб оплати послуг страхового агента безпосередньо клієнтом.
Клієнт не оплачує послуги страхового агента.
14) Будь-які інші платежі (крім страхової премії), які клієнт зобов’язаний сплатити відповідно до умов договору страхування після його укладення. Будь-які інші платежі (крім страхової премії) Клієнт не повинен сплачувати відповідно до умов договору страхування після його укладення.
15) Інформація про механізми та способи захисту прав
Звернення розглядаються і вирішуються Страховиком у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, уповноважена особа Страховика встановлює необхідний термін для його розгляду, що не може перевищувати сорока п'яти днів.
Звернення може бути усним за допомогою засобів телефонного зв’язку через контактний центр Страховика та/або страхового агента чи письмовим на електронну пошту Страховика або засобами поштового зв’язку на його адресу.
Скарга на дії чи рішення Страховика подається у порядку підлеглості:
- Національному банку України (на електронну пошту [email protected], використовуючи спеціальну форму https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection; або на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, тел: 0 800 505 240);
- до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (адреса: 01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1, тел. (044) 279 12 70, e-mail: [email protected]).
Подання клієнтом скарги до Страховика або компетентного органу не позбавляє споживача права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а у разі незгоди споживача з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду.

bottom of page